Suntem inscrisi in sistemul electronic de achizitii pentru institutiile de stat SEAP / SICAP cu o mare varietate de servicii si putem introduce servicii personalizate pentru a face cat mai usoara achizitia serviciilor IT de la noi.
Functionam si pe principiul de echivalare a preturilor, daca gasiti in alta parte mai ieftin, chiar daca noi aducem mai multa experienta si mai mult profesionalism decat cealalta companie concurenta.
In functie de ce servicii IT aveti nevoie si in functie de departamentele deja existente, putem personaliza foarte usor abonamentele astfel incat sa ne pliem cat mai bine pe necesitatile dumneavoastra.
Asiguram intreaga plaja de servicii IT si echipamente IT, ceea ce face colaborarea cu noi foarte eficienta – de la nota de constatare – la achizitia produselor – pana la implementarea acesora (hardware si software).
Pentru ca stim cat de importanta este justificarea si inregistrarea toturor activitatior in cadrul unui contract de prestari de servicii IT, subliniem ca avem experienta cu institutii de stat si avem deja pus la punc un sistem prin care se realizeaza fise de mentenanta, note de constatare, recomandari de achizitii etc., nu trebuie sa ne instruiti sau sa insistati pe respectarea acestui circuit de acte, totul va fi livrat in maniera respectarii conditiilor generale dorite de catre institutiile de stat.
Un alt avantaj pe care il oferim Institutiilor de stat ce achizitioneaza de la noi solutii IT este termenul de plata pe care il practicam din prima colaborare, nu impunem stabilirea unei relatii comerciale de acomodare cu platile si de a ajunge la o cifra de achizitii ce sa justifice eventualele intarzieri.
Compania noastra este Societate Comerciala platitoare de TVA cu vechime in domeniu din 2007.
Avem cont deschis in Trezoreria Sector 6, Bucuresti unde se pot face platile.